onsdag 27 maj 2015

MONOGRAM PÅ LAKAN

Något jag tycker är väldigt snyggt och som jag funderar på att skaffa hem är lakan med monogram. Jag tycker det ser så elegant och exklusivt ut och även om det är dyrt så vet jag att om man investerar i kvalitetslakan så kan de hålla hur länge som helst. Våra lakan här hemma från Schlossberg är inne på 10:e året och är fortfarande lika fina. Det kan ju bli lite mycket med monogram på allt så jag skulle nog välja att bara ha det på kuddarna och bara en broderad rand på täcket, gärna i marinblått, grått eller beige.

MONOGRAM - Lakan

MONOGRAM - Lakan

MONOGRAM - Lakan

MONOGRAM - Lakan


Vill man vara riktigt diskret kör man brodyren ton i ton med lakanen, också riktigt snyggt!


MONOGRAM - Lakan


Eller så går man loss och låtsas att man inte bor i Sverige utan kanske London eller New York!
Funkar det med!


MONOGRAM - Lakan

MONOGRAM - Lakan

MONOGRAM - Lakan

MONOGRAM - Lakan

Alla bilder från min Pinterest
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar