tisdag 12 maj 2015

NYTT FRÅN JOTEX

Något jag upptäckt relativt sent är Jotex, för mig var det länge ett ställe där tanter handlade gardiner men nu har de hottat upp sortimentet rejält och har hör och häpna riktigt snygga grejer till riktigt bra priser. Häromdagen köpte jag på mig ett gäng nya saker att använda till homestylingen

Lättplacerad stol som passar både inne och ute

STOL ULRICEHAM - JOTEX

Bänk i grått som går att stapla på varandra så att det blir som en hylla

ISTORP  BÄNK - JOTEX

Fin bänk till balkongen eller terrassen

APLARED BÄNK - JOTEX

Nätt liten pall som passar bra i tex ett sovrum

ELVIRA PALL - JOTEX

Lyktor kan man aldrig få för många av. Den här fanns i olika storlekar, 
snyggt att kombinera i olika höjder

MOHOLM LYKTA - JOTEX

Slutligen köpte jag på mig ett gäng av den här krukan i mässing. Passar varsomhelst, hursomhelst!


LAGAN KRUKA - JOTEX



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar