torsdag 14 maj 2015

PROMENAD I MINA HOODS

Ledig dag och ingenting på agendan... Det händer inte ofta kan jag lova! Så jag passade på att ta en härlig promenad där jag bor och njöt av fågelkvitter, vackra hus och vårens dofter. Vem behöver gå på spa när man har allt det här utanför dörren!

Tulpaner en masse hos en granne vars trädgård ser ut som på Drottningholm



Vatikanens ambassad, helt ok tycker jag!




hej hej Påven!




Eget Magnoliaträd i trädgården, det måste jag också plantera.
Undrar hur lång tid det tar för att det ska bli så här stort...




Ännu mer tulpaner. Undrar hur grannarna gör för att inte rådjuren 
ska äta upp alla som de gör hos mig




Avslutade promenaden vid badstranden. Inte en människa där och så lugnt och skönt.




Ikväll blir det vernissage för en dansk graffitikonstnär och sen 
middag med en god vän jag inte sett på länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar