onsdag 18 mars 2015

BUDGETFYND

Idag har jag stylat en villa i Åkersberga. Den fotas imorgon så de färdiga bilderna få ni se på Fredag då den läggs ut på mäklarens hemsida.

Tur att man har flytthjälp så man slipper bära allt själv!

Allt var ju inte riktigt klart men det löser vi i efterhand

Möbler ska skruvas ihop

Mitt kreativa kaos! 

Lunchpaus i allt stök

Efter stylingen åkte jag för att inhandla lite kompletterande kuddar och plädar. Jag hittade så mycket fint. Åhléns har verkligen levererat den här våren. Både deras mattor och kuddar är ursnygga.

Skön medelhavskänsla på dessa

Lite Chaatwal Johnson vibbar

De här skulle jag köpa om jag hade ett skärgårdsställe

Verkar som blått blir sommarens färg!

Sista stopp på Plantaget för att inhandla blommor. Där hittade jag de här snygga krukorna.
De måste jag köpa hem också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar