torsdag 26 mars 2015

PÅ SPRÅNG

Idag har jag verkligen flängt runt. Började dagen på Kungsholmen med att tömma två balkonger jag stylat för några veckor sedan och där lägenheterna nu är sålda. 


Efter det åkte jag till Täby Centrum för att inhandla lite saker till nästa veckas styling. Hittade de här fina fåtöljerna på Granit. Köpte ingen idag men tror absolut att det blir ett inköp av en sådan till nästa vecka. Användbar eftersom den passar både ute och inne.


Köpte lite nya kuddar på Åhléns


Två beiga mattor också


De här pallarna fick också följa med hem. 
Snygga som sängbord eller som dekoration på tex en balkong.


Jag lyxade också till det med att fixa naglarna... Man får passa på när man har en lucka!


Snabblunch på Joe & The Juice. Älskar deras avokado-macka




Sen åkte jag ut till Åkersberga för att byta blommor i huset som ska visas på Söndag


Nu ska jag svida om för kvällens After Work på Ekenstam Fastighetsmäklare! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar