måndag 16 mars 2015

ZARA HOME

Zara Home kan man verkligen hitta roliga inredningsdetaljer såsom ljusstakar, lampor och småmöbler. Egentligen är de väl bäst på textilier såsom överkast, handdukar och lakan men småmöblerna är också riktigt snygga. Jag tycker ibland att det kan kännas lite rörigt i butiken och svårt att se alla saker så jag brukar titta på hemsidan och sen går jag till butiken och letar efter mina favoriter! Det här är vad jag fastnat för i deras webshop just nu

Hermes-inspirerad lampa


ok, de flesta kanske har tröttnat på ananas-lampor vid det här laget men jag 
skulle nog kunna tänka mig den här som sängbordslampa!


Guld och vitt, enkelt och elegant


Lampfot i läder som bara blir snyggare med åren. 


Sideboards i mässing


Småbord till tex skärgårdshuset eller stugan


Stege att hänga handdukar på i badrummet 


Pall som känns lite vintage, skulle vara snygg att ha i ett sovrum tex.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar